Zapytaj lekarza

1 , 0 3 1 , 8 6 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak radzić sobie z nawracającym trądzikiem?

Witam. Przez rok brałem na trądzik "izotek" który działał cuda. Twarz była gładka bez trądziku. Skonczyłem kuracje i po 4 miesiącach znów zaczął wychodzić. Dermatolog na następną kurację zapisał mi "aknenormin" który w ogóle nie działa. Biorę go już prawie 2 miesiace i zmian prawie żadne prócz strasznej suchości skóry. Trądzik występuje nadal zaogniony, ropny gdzie pamiętam przy izoteku po 2 miesiacach była o wiele lepiej. Czy to możliwe ze "aknenormin" może nie działać ? Pozdrawiam.
MĘŻCZYZNA, 29 LAT ponad rok temu

Trądzik - jak prawidłowo dbać o skórę?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy