Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak zmniejszyć ciśnienie w oku po stosowaniu Dexametazonu?

Mam 38 lat,przez miesiac stosowalam krople dexamethason w schemacie tydzien 5 kropli,tydzien 4 krople,tydzien 3 i tydzien 2 krople.cisnienie w oku wzroslo do 22 jakichs 16 sprzed mierzenia ( mierzone dotykowo). Czy jest szansa ze cisnienie spadnie jesli juz nie uzywam dexametazonu? Teraz stosuje lotemax 3x dziennie od niemal tygodnia ktory nie wiem jak na cisnienie dziala
KOBIETA, 38 LAT ponad rok temu

Czy noszenie okularów powoduje pogłębianie wady wzroku?

Okulary mają nam pomóc lepiej widzieć, a przez to ułatwić codzienne funkcjonowanie. Niektórzy jednak twierdzą, że mogą one pogłębić wadę wzroku. Jaka jest prawda?

Witam. Tp 22 to jeszcze nie jest dużo. Lotem tez podnosi ale nieznacznie. Jeżeli odczuwa Pani dyskomfort w tym oku proponuje Oftensin dodatkowo 0.25%2x dziennie. Pozdrawiam serdecznie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy