Jaka jest przyczyna zawrotów głowy i wynik INR?

Dzień dobry, od 15 lat choruję na zakrzepicę żył głębokich przyjmuję codziennie po 2 tabletki Acenokumarol mój wskaźnik INR był przeważnie prawidłowy od 2,5 do 3. Dwa tygodnie temu miałem wyciętego kaszaka w stanie zapalnym ,który znajdował się na kręgu szyjnym z tyłu lewego ucha, przed zabiegiem nie badałem jaki mam wskaźnik INR oraz odstawiłem Acenokumarol 3 dni przed zabiegiem. Od paru dni mam zawroty głowy po wczorajszym badaniu INR wyszło 1.39 , co może być przyczyną , gdzie się udać ?
MĘŻCZYZNA, 60 LAT ponad rok temu

Badania krwi - TSH

Wahania TSH stają się coraz powszechniejsze. Czym tak naprawdę jest? TSH to skrót odnoszący się do poziomu tyreotropiny we krwi . To podstawowe badanie, gdy chcemy sprawdzić, czy tarczyca prawidłowo funkcjonuje.

Odstawił pan lek i brał nic w zamian? To źle. W takiej sytuacji trzeba szybko powrócić do leczenia p-krzepliwego. To byłaby dobra okazja do przestawienia się na nowe leki p-krzepliwe(NOAC), które są tak samo skuteczne, bezpieczniejsze od starego acenocumarolu, ale niestety dość drogie. Koniecznie musi pan zgłosić się do lekarza. Przed wizytą radziłbym prze ok 3 dni brać acenocumarol 3 x 1 tabletkę, a następnie swoją ,,starą" dawkę czyli 2 tabletki dziennie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy