Zapytaj lekarza

1 , 0 3 7 , 2 4 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Kropki na penisie

ok 2 tyg temu pojawiły mi się czerwone kropki na penise a dokładnie na żołędziu. Są swędzace i pieką ogólnie nieprzyjemne uczucie. Co prawda ostatnio ich ilość zmalała ale jeszcze są. Dokuczają podczas stosunku mimo że w prezerwatywie. Ostatno byłem przeziębiony i brałem antybiotyk. Mam stałą partnerkę. Czy jest na to jakiś środek bez recepty? Co to może być? Czy konieczna jest wizyta u lekarza? Bardzo proszę o odpowiedź. Z gory dziękuję.
MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Poparzenia słoneczne

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Nie ma leku bez recepty, nie można wprowadzić leczenie bez diagnostyki tego typu zmian. Powinien Pan udać się do lekarza, a zanim to nastąpi należy stosować prezerwatywy, tak aby ewentulanie nie zarazić partnerki. Być może zarówno Pan, jak i partnerka będą potrzebowali leczenia.
Po stosowanej antybiotykoterapii mogą być to zmiany grzybicze, ale nie można wykluczyć i innej etiologii.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy