Krwawienie po zażyciu tabletki 72 h po

Około miesiąc temu zażyłam escapelle. Po 5 dniach wystąpiło krwawienie. Okres "właściwy" powinien się pojawić około 30 sierpnia. Po tym dniu wykonałam 2 testy ciążowe - ich wynik był negatywny. Udałam się także do ginekologa, który powiedział mi, że okres powinien się pojawić w ciągu 7 dni. Niestety nadal nie wystąpił. O czym to świadczy i co powinnam zrobić?
KOBIETA ponad rok temu

Łagodzenie bólu porodowego - oddychanie, relaks, poród rodzinny

Ból porodowy jest czasem bardzo trudny do zniesienia. Jak sobie z nim poradzić? Sprawdź, jak można naturalnie złagodzić przykre dolegliwości, których doświadcza kobieta rodząca.

Lek. Magdalena Pikul
82 poziom zaufania

Witam!
Myślę, że powinna Pani jeszcze poczekać. Krwawienie miesiączkowe może być opóźnione nawet o ponad 7 dni. Jest to prawdopodobnie efekt uboczny działania tej tabletki (potężnej dawki hormonów). Proszę być cierpliwą. Jeśli natomiast krwawienie nie pojawi się w ciągu najbliższych kilku dni proszę zgłosić sie do dinekologa.

W trakcie specjalizacji z pediatrii w Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 w Rzeszowie, interesuje się pediatrią i neonatologią.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty