Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie przy zażywaniu tabletek hormonalnych

Po raz pierwszy biorę tabletki anty. Pierwszą wzięłam pierwszego dnia krwawienia, dzisiaj już 3, a okres jak jest tak był, normalne krwawienie i ból brzucha jak zwykle u mnie to bywa. Czy to normalne że mimo brania tabletek krwawienie nie ustąpiło ? Czy tabletka może nie działać...
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Wszystko jest prawidłowo , zmiany w odczuciach dopiero przy nastepnym opakowaniu , wtedy tez mniejsze krwawienie .

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. W pracy zawodowej skupia się na ginekologii plastycznej. Członek Polskiego Towarzystwa Ginekologii Estetycznej i Rekonstrukcyjnej oraz Polskiego Towarzystwa Ginekologii Plastycznej. Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Laseroterapii Ginekologicznej. Odznaczony certyfikatem Laur Pacjenta 2013.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy