Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 8 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leczenie trądziku izotretynoiną

Dzień dobry, zastanawiam się nad rozpoczęciem leczenia mojego trądziku izotretynoiną którą poleca mi dermatolog. Z uwagi na to że jestem osobą która regularnie uczęszcza na siłownie chciałbym zapytać czy pewnych preparatów których używam na co dzień nie powinienem łączyć. Są to -kreatyna -serwatka białkowa -tabletki omega 3 -ecomer -visaxinum -witaminy typu centrum -ZMA(Magnez, Cynk, B6) Z góry bardzo dziękuje za odpowiedz!
MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Dlaczego nie należy zwlekać z leczeniem trądziku?

Trądzik objawia się nieestetycznymi krostami, które pojawiają się najczęściej na twarzy. Niektórzy nie zwracają jednak na to uwagi i bagatelizują problem. Obejrzyj film i dowiedz się, dlaczego nie należy zwlekać z leczeniem trądziku.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę poinformować lekarza zlecającego leczenie o przyjmowanych preparatach. Sadze ze moze być problem z keratyna

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy