Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Lek Bromergon a waga

Witam mam podwyższoną prolaktynę i biorę lek bromergon. Czy w związku z tym mogę schudnąć ? Obserwuję siebie i wydaje mi się,że ubyło mi kilka kg lecz nie jestem pewna czy to przez ten lek,czy przez coś innego :)
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Hormony a zachowanie

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Wśród działań niepożądanych leku występuje spadek apetytu, który pośrednio może być wynikiem utraty masy ciała. Nie można wykluczyć innego podłoża utraty masy ciała. Warto udać się na wizytę do lekarza, który zajmie się diagnostyką przyczyny spadku masy ciała.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy