Zapytaj lekarza

7 4 2 , 6 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leki na nadciśnienie tętnicze a problemy z potencją

Od kilku lat zażywam leki na nadciśnienie tętnicze, od ok. 1.5 roku telmisartan i primacor ( zażywam również od miesiąca neurovit). Od tego czasu zaczęły pojawiać się problemy z potencją ( w tej chwili mam 53 lata), głównie nie utrzymanie wzwodu. Moje pytanie brzmi : jakie leki na potencję ( typu mensil, braveran itp. ), mogę zażywać tak, aby nie kolidowały one z przyjmowanymi przeze mnie lekami?
MĘŻCZYZNA, 53 LAT ponad rok temu

Nadciśnienie tętnicze - co powinno nas zaniepokoić?

Regularnie kontrolując poziom nadciśnienie tętniczego, warto być świadomym, jakie symptomy powinny być niepokojące, a jakie nie są żadnym odstąpieniem od normy. O tym wszystkim, opowiada dr Piotr Gryglas, kardiolog.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy