Zapytaj lekarza

7 4 0 , 7 1 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy leki obniżające ciśnienie mogą powodować problemy z erekcją?

Witam mój facet od pół roku bierze leki na nadciśnienie tętnicze. NebivioLek 5mg i Co Valsacor 160mg 12.5 mg zauważyłam u niego problemy z erekcją chcę mu jakoś pomóc bo widzę że go to dręczy. Do tego ma podwyższonym cholesterol.Jakie możemy sobie z tym poradzić?? Do jakiego lekarza moze sie udać, mmCzy przy tych lekach może brać leki na potencję??
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Sól a nadciśnienie

Odpowiednia dieta ma bez wątpienia duży wpływ na prawidłowe funkcjonowanie naszego organizmu i profilaktykę wielu chorób. Składnikiem diety, którego spożywanie powinno być szczególnie pod kontrolą, jest sól.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy