Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 8 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Lekkie objawy klimakterium przy stosowaniu HTZ

Witam, od 2,5 miesięcy stosuje HTZ w dawce po pół plastra. Odczuwam jeszcze lekkie objawy klimakterium. Znajoma poradziła mi żeby przyklejając nową połówkę pozostawić "starą" i rzeczywiście czuję się lepiej. Czy takie stosowanie plastra jest dopuszczalne?
KOBIETA, 49 LAT ponad rok temu

Suplementy diety w menopauzie

Menopauza to jeden z najtrudniejszych okresów w życiu kobiety. Jak sobie radzić w tym czasie? Na pewno warto zmienić tryb życia, a przede wszystkim dietę. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o suplementach diety w menopauzie.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy