Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 9 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Liczne pęcherzyki po odstawieniu antykoncepcji

Witam.Od maja'14 po odstawieniu antyk. nie mam okresu.Brałam luteinę, później duphaston sam, na końcu z estrofem'em.Po drugiej serii miesiączka wystąpiła 1 i ostatni raz. Od 9 lutego znowu jej nie ma. Usg:liczne pęcherzyki. Proszę o pomoc. Moje wyniki: z 13.11.2014( jeszcze przed lekami) tsh 4,050uiU/ml;fsh 8,75mlU/ml;lh 9,01mlU;estradiol 36,81pg;prolaktyna 295,2mIU/l. Badania z 13.03.2015 (brak okresu):tsh 2,920; estradiol 30,17;progesteron 0,85.Z 24.03:fsh 7,05;lh 4,87;testos55,0;dhea's 309,2
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Bóle menstruacyjne

Piotr Pilarski
79 poziom zaufania

Badania nie są aktualne. Sugeruję powtórzenie ich oraz udanie się się ginekologa.

Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy