Łupież pstry i brak efektów leczenia

Witam,na ręce pojawily mi się plamki,dermatolog powiedział,ze to lupiez pstry-nigdy nie miałam takiego problemu.Przypisał mi tabletki fluconazole-na 14 dni,kuracja dobiega niebawem konca,a plamki nadal są....powinnam zmienic dermatologa?
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Opryszczka - wredny wirus

Plamy które zostają po leczeniu łupieżu pstrego wynikają z pochłoniętego przez grzyby barwnika .Plamy ustępują z czasem jak skóra się złuszcza lub opala. W celu kontroli czy zmiany są wyleczone dobrze jest wykonać badanie lampą Wooda , które może Pani wykonać w pracowni mykologii. Leczenie jest prawidłowe , nie ma powodów do zmiany dermatologa. W celu profilaktyki powinna Pani stosować Nizoral szampon 1 x w tygodniu przez całe lato.
Pozdrawiam
Iwona Stajkowska

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty