Zapytaj lekarza

7 4 0 , 8 9 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Luźne stolce kilka godzin po przyjęciu tabletki antykoncepcyjnej

Witam, wczoraj ok 5:30 rano zazylam tabletke antykoncepcyjna (pol godziny wczesniej niz zazwyczaj) z powodu ze o godz 10:30 mialam miec wykonywana gastroskopie i z obawy przed zwymiotowaniem tabletki wzielam ja troche wczesniej. Jednak ok godziny 8:40/9 z nerwow trzy razy oddawalam luzne stolce. Nie byla to wodnista biegunka jednak na papierze pozostawaly slady. Czy mozliwe jest by tabletka sie nie wchlonela? W ciagu tego dnia stolec oddawalam 4 razy
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! W opisanym przypadku ryzyko, że tabletka się nie wchłonęła jest naprawdę niewielkie. Nie ma powodów do niepokoju.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy