Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nagły spadek jędrności skóry u 56-latki

Witam! Jestem w okresie menopauzy,mam 56 lat...Ostatnio zauważyłam bardzo znaczny spadek elastyczności ciała i nie przejmowałabym sie fizjologicznym starzeniem się,bo to każdego czeka.Ale w moim przypadku-widać dziwne"zwisy"nad kolanami i na ramionach.Nie odchudzałam się i mam wciąż tą samą wagę/ tzn.nadwagę--80kg/158cm/ Jak można wzmocnić tzw."rusztowanie"?Nie stosuję HTZ,jedynie zażywam Koniczynę Czerwoną,by wspomóc się w tym okresie. Z góry dziękuję za poradę. TERESA
KOBIETA, 56 LAT ponad rok temu

Alternatywy leczenia DCP

DCP to jedna z metod leczenia łysienia plackowatego. Czy są jakieś inne sposoby radzenia sobie z tym problemem? Obejrzyj nasz film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Najprawdopodobniej powyższe objawy wynikają z zaburzeń hormonalnych. Proponuję udać się do lekarza ginekologa w celu ustalenia odpowiedniego postępowania.

0

Dzień dobry :). Proszę umówić się na konsultację do lekarza medycyny estetycznej. Lekarz podczas konsultacji obejrzy stan skóry, zbada ją . I będzie mógł doradzić odpowiednie zabiegi.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy