Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 3 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Niedoczynność tarczycy i stosowanie leków a trudności w odchudzaniu

Witam , mam 21 lat i od prawie dwóch lat choruję na niedoczynność tarczycy, na początku brałam Euthyrox 25 później 50 ... wszystko było w porządku do czasu kiedy nie mogłam schudnąć , zwiększyłam do 75 i ciągle nic po czasie znów zwiększyłam do 100 ale zaczynam odczuwać niepokojące zmiany takie jak przyśpieszone bicie serca, szybko się męczę nawet wchodząc po schodach, czy powinnam zmniejszyć znów dawkę?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Hormony a zachowanie

TAK !!! to są objawy przedawkowania Euthyroxu Lekarz zleci lek od arytmii = betabloker i będzie można zwiększyć dawkę Euthyroxu
Nie jest to bardzo groźne

Specjalista w dziedzinie chorób wewnętrznych oraz endokrynologii. Naukowo i zawodowo ukierunkowany na problemy diagnozowania i leczenia chorób układu kostnego, w tym rzadkich chorób kości. Współzałożyciel Polskiej Fundacji Osteoporozy
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy