Zapytaj lekarza

7 4 3 , 0 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Objawy przedawkowania melatoniny

Czy po trzech tabletkach melatoniny wzietych w krotkim odstepie czasu moze sie cos stac?
ponad rok temu

Szczepienia przeciw grypie

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam!
Przede wszystkim warto podkreślić, że każdy lek powinno się stosować zgodnie z zaleceniami lekarza lub zgodnie z instrukcją umieszczoną w ulotce przez producenta. Niestety w opisie nie ma jednak informacji w jakiej dawce były zażyte tabletki. Jednakże zażycie trzech takich tabletek w krótkim odstępie czasu nie powinno mieć negatywnego wpływu na stan zdrowia. Na przyszłość proszę jednak unikać takich sytuacji.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy