Zapytaj lekarza

1 , 0 3 4 , 1 1 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Obrzęk moszny po operacji przepukliny

Pięć tygodni temu przeszedłem operację przepukliny, również w Norwegii(Stavanger). Metoda otwarta z użyciem siatki.Cztery godziny po zabiegu do domu.Później niby wg normy, czyli obrzęk moszny,penisa, krwiak penisa. Po ok. 2 tyg. krwiak zniknął, rana goi się pięknie i tu zaczyna się problem. Obrzęk moszny, wielkości pięści, nie znika mimo stosowania altacetu.Po 4 tyg. po zabiegu wizyta kontr. u lekarza rodzinnego,zalecenie, ponowna wizyta u chirurga.Czekam. Powiedzcie w czym może być problem?
MĘŻCZYZNA, 48 LAT ponad rok temu

Morwa biała - idealna dla diabetyków i chorych na nerki

Morwa biała została przywieziona do Polski w latach pięćdziesiątych jako przysmak jedwabników. Jednak dopiero po latach doceniono jej zdrowotne właściwości. Wyciąg z owocu morwy działa przeciwbakteryjnie i odrobacza nasz organizm. A picie ekstraktu z liści morwy osłabia tworzenie się neurotoksycznych związków, które odgrywają znaczącą rolę w powstawaniu choroby Alzheimera. Morwa powoduje ograniczenie wchłaniania cukrów ? zmniejsza więc produkcję tłuszczu i odkładanie się tkanki tłuszczowej. Wyrównuje też poziom cukru we krwi, dlatego jest polecana diabetykom. Owoce morwy mają działanie przeciwgorączkowe i moczopędne. Podobnie jak jeżyny zawierają cukry, witaminy i minerały, dlatego warto je pić przy anemii, przeziębieniach, miażdżycy i chorobach nerek.

Trudno i na odległość a dodatkowo bez badań coś powiedzieć. Jeśli nie boli zawartość moszny to ok. Jeśli w usg nie ma kłopotów w przepływach naczyniowych i nie ma krwiaka to spokojnie można czekać. Proszę spróbować smarować reparilem w żelu. Mogą także pomóc tabletki tej samej nazwy

0
Dr n. med. Wojciech Kawiorski
Dr n. med. Wojciech Kawiorski Chirurg

SZanowny Panie, Problem , o którym Pan pisze prawdopodobnie zniknie w najbliższym okresie. Jaka może być przyczyna takiego obrzeku - zbyt ciasno założona siatka i utrudniony odpływ krwi i limfy. Powinno sie to unormalizować. Nadaljednaknależy stosować Altacet. Ja dodałbym jeszcze DIH 1000 mg 3x1 tbl (lek bezpieczny, bez recepty).
W razie jakichkolwiek watpliwości znajdzie Pani moje dane kontaktowe na portalu "znanylekarz.pl".
Pozdrawiam, Dr n.med. Wojciech Kawiorski, Specjalista chirurg

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy