Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 0 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a prawdopodobieństwo ciąży

Witam. w maju odstawiłam tabletki anty, które brałam z 4 lata. Chciałbym zapytać czy jest możliwość bycia w ciązy jeżeli miałam dwie miesiączki? stosunek był 1 lipca, okres pojawił się 6 sierpnia. Następna miesiączka była z 10dniowym opóźnieniem - 18 sierpnia. Test wykonałam wyszedł negatywny. Odczuwam dziwne objawy i zaczynam się martwić. proszę o radę
KOBIETA ponad rok temu

Przyszła matka z papierosem

Witam serdecznie,
Jeśli stosunek odbył się tylko 1 lipca a test ciążowy dał wynik ujemny z całą pewnością możemy wyeliminować ryzyko ciąży. Objawy które Pani odczuwa wynikają raczej z rozregulowania gospodarki hormonalnej po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych. Polecam kontrolną wizytę u ginekologa.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy