Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Odstawiłam tabletki w połowie opakowania. Jak duże jest ryzyko ciąży?

Stosowałam antykoncepcję przez 7,5 roku. Począwszy od tabletek mini zaraz po ciąży, po dwufazowe C.... . Odstawiłam tabletki C.... w połowie ich opakowania, ponieważ dostałam silnej migreny, która zmusiła mnie do pobytu w szpitalu i wykonaniu badan dodatkowych jako, że w rodzinie jest zwiększone ryzyko wylewów. Po odstawieniu na 4. dzień wystąpiło krwawienie przypominające miesiączkę (trwało 5 dni). Po czym uprawialiśmy niezabezpieczony seks z partnerem metoda „uważania”. Następnie po 2 tyg. od tamtego krwawienia zaczęłam miewać bóle brzucha i wrażenie twardnienia macicy. Chce dodać, iż po krwawieniu miałam uczucie jajeczkowania (dokładnie na 4. dzień po ustąpieniu krwawienia). Jakie jest prawdopodobieństwo zajścia w ciążę w takim przypadku?

KOBIETA ponad rok temu

Jak stosować prezerwatywy?

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witaj,

jeżeli przestałaś stosować doustną antykoncepcję oraz w trakcie współżycia nie stosowałaś dodatkowych metod antykoncepcyjnych to istnieje duże prawdopodobieństwo, że jesteś w ciąży. W celu weryfikacji polecam wykonanie testu ciążowego bądź wizytę u ginekologa.

Pozdrawiam serdecznie!

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy