Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 8 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Osłabienie i spadek odporności a stosowanie leku Deprexolet

Witam.Przyjmuje na sen tabletki deprexolet 10.Wcześniej przez 8 miesięcy razem z deprexoletem brałam citabax20.Od około 3 tygodni jestem na samym deprexolecie i zauwazyłam że jestem strasznie osłabiona,spadła mi odporność i od tych 3 tyg.boli mnie gardło.Czytając ulotkę zauważyłam że przy takich objawach lek należy odstawić.Nie wiem co robić?Wizyte u lekarza mam dopiero za 4 miesiące
KOBIETA, 32 LAT ponad rok temu

Malaria

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Ja również bez przeprowadzenia badania nie jestem w stanie podjąć takiej decyzji. Sugeruję kontakt z lekarzem POZ.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy