Pękające naczynka na nogach przy leczeniu Diosminą

witam, mam sporo popękanych naczynek na nogach. czy powinnam wybrać się do lekarza z tym? do rodzinnego,dermatologa? dodam że biorę tabletki z diosminą a problem dalej się pojawia
KOBIETA, 35 LAT ponad rok temu

Epidemiologia atopowego zapalenia skóry

W ostatnim czasie coraz więcej osób zgłasza się do lekarzy z objawami AZS. Profesor Jacek Szepietowski wypowiada się na temat epidemiologii atopowego zapalenia skóry.

W pierwszej kolejności należy wykonać usg doppler żył kończyn dolnych i z wynikiem odwiedzić najpierw chirurga naczyniowego, który oceni jak zaawansowany jest problem i czy wymaga leczenia chirurgicznego. Jeśli nie wymaga, proszę udać sie do dermatologa posiadającego laser naczyniowy, którym pozamyka Pani drobne naczynia. Dodam tylko, że zamykanie naczyń jest czasami długotrwałe i oczywiście zabieg laserowy nie chroni przed powstawaniem nowych "naczynek".

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty