Zapytaj lekarza

7 4 2 , 2 7 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Pieczenie języka a odpowiednie działania

NIEPRZYJEMNE PIECZENIE JĘZYKA Od jakiegoś czasu odczuwam pieczenie języka. Poszłam z tym problemem do lekarza rodzinnego.Pani doktor postawiła diagnozę zapalenie języka i przepisała mi lekarstwa,które nic nie pomagają a język dalej piecze. Biorę witaminę A B , witaminę C 1000 , oraz Cezera i Milgamma 100.Co robić by zlikwidować te nieprzyjemne pieczenie? jakie badania powinnam wykonać aby znależć przyczynę?
KOBIETA, 37 LAT ponad rok temu

Operacja przegrody nosowej

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Nie mam możliwości oceny zmian na języku. Mogą one być manifestacją wielu chorób ogólnoustrojowych (niedoboru witamin, anemii, zespołów paraneoplastycznych). Aby ustalić przyczynę i sposób radzenia sobie z dolegliwością konieczne przeprowadzenia badania, dlatego sugeruję ponowny kontakt z lekarzem rodzinnym lub innym lekarzem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy