Zapytaj lekarza

7 4 2 , 8 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Plamienia podczas stosowania tabletek antykoncepcyjnych Madinette

Witam, Mam pytanie związane z tabletkami antykoncepcyjnymi. Biorę je od 17 roku życia czyli 4-5 lat. Na samym początku była to Naraya. Później przerwa jakoś półroczna i brałam Lesiplus. Następnie Bellare ,a teraz Madinette- ten sam skład co Belara. Jednak przy żadnych z nich nie występowało krwawienie podczas stosowania tabletek. Wystąpiło natomiast przy Belarze i teraz przy Madinette. To wina tabletek czy ich zmiany z Lesiplus na inny skład ? Czy może zupełnie coś innego ?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Witam,
może po prostu Pani je gorzej znosi.
Plamienia w trakcie przyjmowania tabletek to jedno z działań niepożądanych terapii.
Można wrócić do poprzednich tabletek, na których nei było takich dolegliwości

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy