Zapytaj lekarza

7 1 7 , 0 3 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam!
Nie ma gwarancji, że zmiana preparatu doustnego na plastry zredukuje żylaki. Może równie dobrze dojść do zaostrzenia objawów. Jeśli zmiany są duże, powinna Pani pomyśleć o odstawieniu antykoncepcji hormonalnej, ze względu na ryzyko zakrzepicy. Powinna Pani skonsultować tę kwestię z lekarzem, który przepisał Pani tabletki.
Pozdrawiam serdecznie!

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy