Zapytaj lekarza

7 4 2 , 3 9 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Po jakim czasie miną skutki uboczne wywołane przez kurację izotretynoiną?

Witam! mam pytanie, wczoraj skończyłem kurację izotretynoiną i zastanawiam się, kiedy wszystkie skutki uboczne miną? jak dotąd męczyło mnie jedynie zaczerwienienie ust które udawało mi się zaspokoić stosując pomadki ochronne. ciekaw jestem również, kiedy skóra głowy ponownie zacznie produkować sebum? obecnie włosy się wcale nie przetłuszczają.
MĘŻCZYZNA, 20 LAT ponad rok temu

Profilaktyka grzybicy

Grzybica to powszechna choroba. Atakuje różne części ciała. Jak można jej zapobiec? Na ten temat wypowiada się ekspert - lek. medycyny estetycznej Agnieszka Bańka-Wrona.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy