Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Podawanie żelaza a zaparcia

Witam! Podaje 9-miesiecznemu synkowi zelazo ze wzgladu na niedokrwistosc.Dostaje Innofer.Ostatnio pani doktor kazala zwiekszyc dawke do 3,5 ml.Zaczely sie niestety zaparcia. Jak ulzyc malemu? Dodam,ze nadal karmie piersia.Dalam wczoraj i w sobote czopek,ale przeciez nie moge stale bazowac na czopkach.Czy jesli karmie piersia to jest szansa,ze"wciagnie" cos ode mnie,co mogloby pomoc? Moze zmniejszyc dawke? Przed podawaniem zelaza hemoglobina 11,3 a hematokryt 34,1.Po miesiacu hemoglobina 11,hemat.spadl do 33,9.
KOBIETA, 38 LAT ponad rok temu

AspaT

AspAT czyli aminotransferaza asparaginianowa ? czyli enzymy wątrobowe. Dowiedz się jakie są normy AspAT, gdzie występuje i o czym może świadczyć wzrost tego enzymu w organizmie.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy