Pogorszenie wzroku i ból przy nasadzie nosa po zaczerwienieniu oka i stosowaniu kropli Tobradex

Dwa tygodnie temu obudziłam się z czerwonym okiem. Okulista , popatrzył tylko do oka, stwierdził, że to od soczewek i przepisał mi krople tobradex. Po dwóch dniach od stosowania tych kropelek oko wróciło do normalnego stanu. Pogorszył mi się jednak znacząco wzrok. I boli mnie w okolicy kącików oczu, przy nasadzie nosa. Od kropli odetkał mi się nos i mam wrażenie jakby do gardła ściekał mi katar. Czy to zatoki ? a może powikłania z oczami ? Do jakiego lekarza powinnam się udać ?
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Koblacja - zabieg

Koblacja to zabieg, który umożliwia pozbycie się problemu bezdechu sennego oraz chrapania. Dr Michał Michalik, laryngolog, wyjaśnia, na czym polega ten zabieg.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty