Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Połączenie dwóch opakowań tabletek antykoncepcyjnych i stosowanie Macmiror

Witam. Od 3 miesięcy biorę tabletki antykoncepcyjne. Po jednym opakowaniu Yasminelle przeszłam na Sidretellę 20. Ostatnio postanowiłam połączyć 2 opakowania. Od 13. tabletki drugiego opakowania zaczęłam przyjmować globulki Macmiror Complex 500. Po drugiej globulce zauważyłam lekkie krwawienie połączone z bólem podbrzusza, jakby na okres. Czym może być to spowodowane? Połączeniem opakowań? Czy powinnam dobrać tych 5 tabletek i zrobić 7-dniową przerwę? Czy krwawienie wtedy wystąpi? Pozdrawiam.
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Nie wolno zmieniać formy antykoncepcji bez zakończenia pełnego cyklu poprzednio stosowanej. Najpewniej Pani objawy są spowodowane zmianą schematu antykoncepcji. Obecnie sugeruję kontakt z ginekologiem w okresie 7 dniowej przerwy i podjęcie dalszej decyzji, którą formę antykoncepcji chce Pani dalej stosować oraz stosowanie tylko JEDNEJ formy antykoncepcji.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy