Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Powiększenie i stłuszczenie wątroby

Po wyleczeniu objawów powiększenia i stłuszczenia wątroby nadal pozostają wysokie wskaźniki: rośnie wskaźnik AFP w lutym 26,7, w maju 28,6, we wrześniu 34,0, GGTP powoli spada z 292 do 83. Przyjmuję leki: legalon i proursan.
KOBIETA, 61 LAT ponad rok temu

Czym jest WZW C?

To niewielki wzrost poziomu AFP mogący właśnie świadczyć o przebytym uszkodzeniu wątroby, stłuszczeniu i raczej nie świadczy o niczym niepokojącym. Może przybrać nawet takie stałe wartości, a także może być związany z zażywanymi lekami. Najlepiej, aby leczeniem zajął się hepatolog (gastroenterolog).

Specjalista chirurgii ogólnej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy