Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 8 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problem z osiągnięciem wzwodu a nadmierna masturbacja

Witam. Dużo się masturbuje już z tym kończę, zazywam rispolept 2,5mg dziennie zauważyłem, że mam problem z osiągnięciem dobrego wzwodu albo jest problem w ogóle z potencja. Jak się masturbuje to robię to szybko dochodzi do wzwodu i zaraz do wytrysku, więc problem mam też z przedwczesnym wtryskiem jednak to tak bardzo nie przeszkadza bardziej o wzwod mi chodzi. Zapisałem się do seksuologa
MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Masturbacja kobiet

Piotr Pilarski
79 poziom zaufania

Konieczna jest wizyta u seksuologa. Nic więcej nie można doradzić.

Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy