Zapytaj lekarza

7 4 3 , 0 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przybieranie na wadze a stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Witam! Z natury jestem bardzo szczupła i drobną dziewczyną. Mam 160 wzrostu i waże 49 kg. Od ponad roku biorę tabletki antykoncepcyjne. Lecz od 3-4 miesięcy zaczełam bardzo szybko tyć, a tłuszcz się okłada na brzuchu ;/ przytyłam 4 kg. Dodam że nie mam tendencji do tycia. Zawsze byłam szczupła i było mi trudno przytyć.
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy