Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 4 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przyczyny chronicznego zmęczenia

Biorę lek na nadciśnienie rano 1 tabletkę bisocardu,1/2 tabletki Axudan80mg 12,5mg w obiad żadnej i o 181/2 tabl Axudan 80mg a wieczorem 1/2 bromergonu i dziś rano 27.09.2014 dostałam dużego ciśnienia, a o godz.12 miałam 180/66 puls 44 jak zaczęłam brać te tabletki to się bardzo męczę. Chciałabym poznać przyczynę takie zmęczenia.Pozdrawiam
KOBIETA, 59 LAT ponad rok temu

Kwasy tłuszczowe omega-3 a nadciśnienie tętnicze

Tłuszcze omega-3 korzystnie wpływają na naczynia krwionośne i poprawiają wartości lipidogramu. Dostarczanie odpowiedniej dawki tych tłuszczy może skutecznie wspomóc w walce z miażdżycą. Warto dowiedzieć się więcej o wpływie kwasów tłuszczowych omega-3 na spadek nadmiernie wysokiego ciśnienia.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Opisane objawy i wyniki mogą wskazywać na źle kontrolowane nadciśnienie. Proszę udać się na wizytę do lekarza prowadzącego, który dokona modyfikacji terapii.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy