Przyjmowanie tabletek a plamienie

Witam! Mam taki problem: mam pcos i mam zacząć brać tabletki antykoncepcyjne, dwuskładnikowe jednofazowe. Wzięłam już dwie, bo myślałam, że dostałam okres, ale to było jednak tylko plamienie. Czy brać je nadal, czy odstawić i poczekać na okres?

KOBIETA ponad rok temu

Naturalne metody unikania ciąży

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam!

Prawdopodobnie zaczęła Pani zażywać tabletki we właściwym czasie, tylko hormony, które wprowadziła Pani do organizmu zahamowały krwawienie miesiączkowe. Proszę dalej przyjmować tabletki według schematu.

Pozdrawiam!

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty