Zapytaj lekarza

7 4 0 , 3 4 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Silne bóle głowy a stosowanie Vibinu

Mam pytanie. Przy trzecim opakowaniu vibinu, który biorę, zaczęłam miewać silne bóle głowy i migreny. Wcześniej przyjmowałam tabletki o godzinie 18, ale gdy zaczęły pojawiać się skutki uboczne, postanowiłam brać tabletki tuż przed snem, aby opóźnić ból głowy i w spokoju pouczyć się do ok. godz. 22/23. Czy jeżeli przyjmuję teraz tabletki między 21-23 z godziny 18, mogło to wpłynąć na ich działanie?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Rozwój intelektualny dziecka autystycznego

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o rozwoju intelektualnym dziecka z autyzmem.

Witam! Zmiana pory przyjmowania preparatu mogła wpłynąć na to, że w czasie snu zwyczajnie nie odczuwa Pani bólu głowy. Nie zmieniła natomiast wpływu doustnych tabletek antykoncepcyjnych na naczynia mózgowe. Bóle głowy o których Pani pisze są wskazaniem do odstawienia preparatu lub zamiany go na inny, lepiej tolerowany. Świadczą bowiem o tym że pigułki wpływają niekorzystnie na krążenie mózgowe.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy