Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 0 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Skąpa miesiączka i brązowe plamienia - czy jest ryzyko ciąży?

Witam,
ostatni okres dostałam 3 dni temu. Przeważnie trwał on 7 dni i pierwsze dni były obfite. Natomiast ten od początku był dosyć skąpy a dziś występuje już jedynie w postaci brązowych plamień. Zaniepokoiło mnie to, gdyż istniała możliwość zajścia w ciąże. Przy okresie odczuwałam tak jak zwykle mocny ból podbrzusza a przed okresem typowe objawy napięcia przedmiesiączkowego (te same, co zazwyczaj tzn pogorszenie się stanu cery, zmienność nastrojów).
Ponadto od pierwszego dnia okresu zaczęłam przyjmować swoje pierwsze opakowanie K**** -czy możne to mieć ze sobą jakieś powiązanie?
Z góry dziękuje za odpowiedź.

 

KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Krwawienie w ciąży - przyczyny i postępowanie

Dzień dobry!

Lek mógł wpłynąć na długość krwawienia.
Leki hormonalne przez pierwsze 6 miesięcy stosowania mogą powodować dodatkowe krwawienia i dłuższe lub krótsze krwawienia w przerwie pomiędzy cyklami przyjmowania leków.

Z poważaniem
 

Ginekolog, członek Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy