Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Skrzepy w krwi podczas miesiączki wywołanej luteiną

Witam, Ostatni okres miałam 19 grudnia.tydzień temu brałam luteine na wywołanie go przez4dni po nastepnych 3 dniach dostałam okres(10marzec) jednak mój problem polega na tym iż są to same skrzepy krwi wczoraj słabsze a dzisiaj(11.03) mocniejsze.. Jeden był rozmiaru małego jajka kurzego i czułam jak ze mnie wychodzi.Ponadto jestem bardzo słaba,ból w podbrzuszu (silny) oraz promieniujący w dół ból kregosłupa ledzwiowego/miednicy Co ma robić??? Prosze o pomoc..
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Czy HTZ może powodować nowotwory?

HTZ to hormonalna terapia zastępcza. Stosowana jest np. przy leczeniu menopauzy. Obejrzyj film i dowiedz się, czy HTZ może spowodować raka. O terapii mówi prof. dr hab. Romuald Dębski.

Lek. Piotr Wajda Ginekolog, Krosno
87 poziom zaufania

Zgadzam się z kolegą powyżej ---dlatego nie należy dopuszczać do dłuższych przerw-- powinna Pani brać regularnie leki na regulacje miesiączki

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy