Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 3 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Skutki uboczne odstawienia tabletek antykoncepcyjnych

Witam pytanie dotyczy odstawienia tabletek antykoncepcyjnych. Przyjmuje je od kilku lat, jednak chciałabym już przerwać, pytanie tylko w jaki sposób zrobić to najlepiej? Właśnie mam krwawienie z odstawienia, a od 18.02powinnam zacząć Nowe opakowanie. 1.03mam wizytę u ginekologa. Czy lepiej poczekać na wizytę i po niej zakończyć branie tabletek czy spokojnie mogę zrobić to przed wizytą? Co zrobić by powrócić do dawnej wagi sprzed terapii pigulkami? Jakie mogą być skutki uboczne? Pozdrawiam
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Katarzyna Szymczak
79 poziom zaufania

Może Pani przerwać przyjmowanie tabletek wraz z końcem opakowania. Jeśli przybrała Pani na wadze w zwiazku z przyjmowaniem antykoncepcji, po odstawieniu moze Pani stracić część dodatkowych kilogramów. Nad resztą nadwagi pomogą tradycujne sposoby, zdrowe odżywianie oraz wysiłek fizyczny.
Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy