Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 9 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stany depresyjne i bezsenność po odstawieniu tabletek nasennych

Witam, mam pytanie. Przez miesiąc stosowałam tabletki nasenne a konkretnie nasen, niestety po pewnym czasie regularnego stosowania przestały pomagać. Od kiedy je odstawiłam mam stany depresyjne, bezsenność z która walczyłam, jestem nerwowa, pobudzona. Co mam robić. I czy sa jakieś metody które pomogą mi w uregulowaniu snu?
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Agresja u dzieci autystycznych

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o agresji u dzieci autystycznych.

Dzień dobry, sądzę, że najlepiej byłoby zająć się przyczyną opisywanych objawów. No skoro jest zły nastrój, nerwowość, bezsenność, to chyba nie bez powodu. Na samo uregulowanie snu może Pani spróbować następującego sposobu - kłaść się wtedy kiedy jest Pani śpiąca, jeśli się Pani wybudzi i nie może zasnąć proszę wstać i zrobić w domu jakąś czynność, za którą Pani nie przepada - np. prasowanie

0

to rozległy i wielowątkowy temat.odpowiedź na portalu niewiele pomoże,polecam konsultacje u DOŚWIADCZONEGO TERAPEUTY (moża też pracowac na skypie).pozdrawiam serdecznie Violetta Ruksza

Psycholog kliniczny, psychoterapeuta.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy