Stany depresyjne przy stosowaniu Ovulastanu

Witam. Jestem aktualnie podczas 7dmio dniowej przerwy w braniu tabletek Ovulastan. Biore 4 miesiac lecz tego ost miesiaca mialam okropne stany depresyjne, klucia w klatce piersiowej, problemy ze snem. Postanowilam po tej przerwie odstawic tabletki anty. Czy korzystne bedzie w pozbyciu sie tego stanu psychicznego spozywanie wit B6? Jesli tak to powinnam spozywac wg ulotki?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Nacięcie krocza podczas porodu

Dzień Dobry Pani,

Korzystne byłoby aplikowanie witaminy B 6, witaminy D 3, witaminy B 12.
Jednak proszę skonsultować to z lekarzem.

Z mojej strony zachęcam Panią do podjęcia terapii, która byłaby skuteczna, nie powodując skutków ubocznych.

Życzę Pani radości,
Irena Mielnik-Madej

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty