Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Sterydy anaboliczne

Witam, jestem mężczyzną mam 21 lat. Od kilku lat choruje na nerwice natręctw. 3 lata się leczyłem ale zaprzestałem teraz się pogarsza wszystko. Chciałem zapytać, czy po terapii psychologicznej można brać sterydy anaboliczne i kontynuować swoją pasję, jaką jest kulturystyka? Czy musiałbym wyleczyć się lekami? Czy w ogóle będzie możliwe u mnie branie anabolików, bo nigdy jeszcze ich nie brałem? Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam
MĘŻCZYZNA, 21 LAT ponad rok temu

Czy autyzm jest wyleczalny?

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się, czy autyzm jest wyleczalny.

Witam serdecznie,
Zdecydowanie odradzam Panu stosowanie sterydów anabolicznych. Tego typu preparaty wywierają szkodliwy wpływ na organizm, w tym- na psychikę. Do powikłań należy m. in. depresja. Istnieje ryzyko nasilenia nerwicy natręctw. Jest to niezależne od tego, czy przeszedł Pan psychoterapię lub przyjmuje Pan leki psychotropowe. Włożył Pan zapewne wiele czasu i swojej pracy w psychoterapię, stosowanie nieodpowiednich środków mogłoby zniszczyć to, co udało się osiągnąć. Radziłabym Panu realizację swojej pasji bez wspomagania środkami, które mogą zaszkodzić.
Serdecznie pozdrawiam

Psychiatra, absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy