Zapytaj lekarza

1 , 0 3 5 , 4 6 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Kalipoz a poziom potasu w organizmie

Czy przy potasie 3,8 1 tabletka Kalipozu na tydzieńto nie za mało?Tak mi zaleciłlekarzpierwszegokontaktu.Dodam tylko ze od ponad miesiaca boli mnie brzuch,w usg wyszedl refluks,biorę ulgastran i ifamogast a za tydzieńmwm gastroskopie.po za tym całyczas mam ucisk w klatce piersiowej i krótkioddech,czasemzzwroty glowy prosze o rade czy brac potas 1 na tydzien czy częściej dziękuję
KOBIETA, 41 LAT ponad rok temu

Badania krwi - trombocyty

Czy wiesz jakie funkcje pełni żelazo w twoim organizmie? Dowiedz się tego oraz sprawdź stężenie żelaza w twoim organizmie robiąc badanie krwi - lek. Łukasz Kowalski wyjaśni wszelkie szczegóły.

Mgr Tomasz Wójcik Farmaceuta
46 poziom zaufania

Szanowna Pani

Proszę nie brać więcej potasu niż zaleca lekarz. Może to spowodować bardzo niebezpieczne efekty uboczne zwłaszcza że poziom nie jest za niski a do tego ma Pani problemy z refluksem.

Pozdrawiam
Tomasz Wójcik

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy