Zapytaj lekarza

7 4 0 , 8 2 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Swędzenie i brązowe plamienia oraz brak okresu

WITAM OD PONAD POLTORA ROKU KOCHAM SIE BEZ ZABEZPIECZENIA STOSUJEMY ANTYKONCEPCJE WYJCIE PRZED.OKRES ZAWSZE MIALAM REGULARNY,OSTATNIA MIESIACZKA BYLA 18 MARCA TRWALA OKOLO 7- 8 DNI KILKA DNI PO TYM ZACZELAM PLAMIC NA BRAZOWO A W SRODKU CZULAM JAKBY SIE COS WE MNIE PALILO I SWIAD,TERAZ JEST JUZ 24 KWIECIEN A JA NADAL NIE MAM MIESIACZKI I STASZNIE CZUJE BOL OD 4DNI W PODBRZUSZU,JAJNIK LEWY DELIKATNIE PLECY.CO TO MOZE OZNACZAC?? Z GORY DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZ.
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Konieczne jest badanie lekarskie aby móc coś więcej powiedzieć. Proszę koniecznie udać się do lekarza ginekologa, a wcześniej wykonać test ciążowy.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy