Swędzenie po radioterapii krtani

Jestem dwa miesiące po radioterapi krtani (35) naswietlan skora juz była prawie zagojona i stała sie znowu na środku szyji zaognienia z pecherzykami , swedzaca i szczypiaca . Smaruje kremem dr. I. Eris i bepanthenem nic nie pomaga po posmarowaniu zaognia sie i strasznie szczypie
KOBIETA, 60 LAT ponad rok temu

Epidemiologia atopowego zapalenia skóry

W ostatnim czasie coraz więcej osób zgłasza się do lekarzy z objawami AZS. Profesor Jacek Szepietowski wypowiada się na temat epidemiologii atopowego zapalenia skóry.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Proszę udać się na wizytę kontrolną do lekarza prowadzącego. Po ocenie zmian zostanie wdrożone odpowiednie leczenie.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy