Zapytaj lekarza

7 3 7 , 0 4 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tępe bóle głowy u 24-latka

Witam, mam 24 lata od ponad 2 miesięcy mam straszne bóle głowy, jest to tępy ból, głowa jest strasznie ciężka, czuje się jakbym miał cały czas gorączkę ( ale nie mam ), przeszkadzają mi wysokie dźwięki, ból jest w potylicy i skroniach, mam szumy w uszach. Lekarz stwierdził że jest to od kręgosłupa szyjnego, kończy mi się rehabilitacja i niestety nie mam poprawy. Dodam że miewam stany lękowe ale chodzę na psychoterapię oraz miałem leki od psychiatry. Nie wiem co mam dalej robić. Proszę o pomoc !
MĘŻCZYZNA, 25 LAT ponad rok temu

Przyczyny udaru mózgu

Udar mózgu stanowi 80 proc. wszystkich udarów i jest jednym z powikłań zatorowych chorób serca. Będąc główną przyczyną niesprawności osób po 40 roku życia, stanowi trzecią w kolejności przyczynę zgonów. O przyczynach powstawania udaru mózgu, opowiada prof. Janina Stępińska, kardiolog.

Dzień dobry, jak rozumiem jest pan pod opieką lekarską. Proszę spytać lekarza czy nie potrzebuje pan dłuższej rehabilitacji, bądź zmiany zabiegów na inne. Jeśli chodzi o psychoterapię, to ona też wymaga czasu. Proszę się nie zniechęcać. Życzę poprawy zdrowia, pozdrawiam.

0
Mgr Ewa Czernik Psycholog, Łódź
62 poziom zaufania

Witam,
W Pana sytuacji ważne jest jak długo korzysta Pan z leczenia psychiatrycznego (powinno ono trwać min. kilka miesięcy). Psychoterapia powinna być też jak najbardziej wspierająca, dobrze by było gdyby była skoncentrowana na pozytywie i szukaniu rozwiązań. Proszę się zastanowić, porozmawiać z lekarzem rodzinnym, być może warto skorzystać ze spotkania z neurologiem.
Pozdrawiam
Ewa Czernik

0

Witam,

w Pana przypadku konieczna jest konsultacja u specjalistów, z których pomocy Pan korzysta.

Warto poruszyć temat Pańskich problemów na terapii i szczegółowo omówić ich występowanie i skutki.

Pozdrawiam serdecznie
Marta Melka-Roszczyk

Psycholog, psychoterapeuta, trener.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy