Zapytaj lekarza

7 3 9 , 8 8 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Utrata smaku i suchość w ustach

Dzień dobry od dłuższego nie mam smaku i suchość w ustach , stosowałam już witaminy, lakcid forte na wyjałowiony organizm, zaczęłam powoli odzyskiwać smak ale zaczęła mnie boleć głowa i znowu straciłam smak, zażywam również betaserc, cytoprotectin oraz prennesę. Bardzo proszę o poradę co mam robić, gdzie się udać. Anna
KOBIETA, 61 LAT ponad rok temu

Jak należy dbać o układ odpornościowy?

Układ immunologiczny to potężna broń w walce z różnymi chorobami. Czy wiesz, jak o niego zadbać, by cieszyć się zdrowiem przez długi czas? Obejrzyj film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta na ten temat.

Witam,

Proszę spróbować brać Vit B compositum 2x1 abl. i Wit A 1x1 caps. Warto, aby sprawdziła sobie Pani również stężenie glukzy we krwi na czczo i oznaczyła parametry nerkowe i wątrobowe (kreatynina, mocznik, ASPAt, ALAT).
Pozdrawiam serdecznie.

Marek Derkacz

Specjalista chorób wewnętrznych, diabetolog i endokrynolog. Autor oraz współautor ponad 140 artykułów i doniesień zjazdowych. Laureat plebiscytu Lekarz Roku 2016 Dziennika Wschodniego. Członek Polskiego Towarzystwa Endokrynologicznego, Diabetologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Medycyny Rodzinnej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy