Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 0 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wylewy w oku i leczenia nadciśnienia

Witam. W odstępie niecałych 2 m-cy trzykrotnie miałam wylew w oku. Za kazdym razem zalewa mi coraz większa ilość krwi. Lecze sie na nadcisnienie tetnicze - zażywam Concor 5 0,5 tab.rano.Poza tym FORTIMAG, OMEGA 3 1000MG I WIT D3 1000JN. Nie zauwazyłam podw.wartosci cisnienia tet. troche podwyzszony cukier ale nie stwierdzono jeszcze cukrzycy, podwyż. 6,2 kwas moczowy i podwyz. od dawna cholesterol. Prosze uprzejmie o informacje co moze byc powodem tych wylewow i jak mpge im zapobiec.
KOBIETA, 60 LAT ponad rok temu

Obawy związane z operacją zaćmy

Pacjenci, którzy oczekują na operację zaćmy mają wiele obaw. Przede wszystkim lękają się, czy zabieg się w ogóle uda. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o obawach związanych z operacją zaćmy.

Wylewy do białkówki oka najcześciej nie maja nic wspólnego z nadciśnieniem. Można kupić i stosować do oka krople Posorutin. Kwasy omega 3 mogą nieco zmniejszać krzepliwość krwi radziłbym odstawić.

0

Należy za każdym razem kiedy się wylew pojawi zbadać oko,dno oka i Tp wewnątrzgałkowe.Pani naczynia są kruche i dlatego pękają. Leczenie polega na zakropleniu Sol Posorutin4x do oka chorego + tbl. uszczelniające typu Venoruton. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy