Zapytaj lekarza

7 4 3 , 0 7 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wymioty po Midiana i mniejsza ilość tabletek

jestem obecnie w 2 tygodniu stosowania tabletek midiana jednofazowe dwuskladnikowe. zwymiotowalam po ok 1 h od przyjecia tabletki ale potem przyjelam kolejna z natepnego dnia jednak teraz mam mniejsza ilosc tabletek do konca opakowania czy mam przyjac tabletki do konca a potem 7 dni przerwy a cykla bedzie krotszy? bardzo proszę o pilna odpowiedz dodam ze nie mam opakowania rezerwowego.
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Diagnozowanie menopauzy

Menopauza, inaczej przekwitanie, to bardzo trudny okres w życiu kobiety. Czy wiesz, jak ją rozpoznać? O diagnozowaniu menopauzy mówi lek. Łukasz Dubielecki.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy