Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 6 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wymioty przy 3. tygodniu zażywania tabletek Vibin Mini

Dzień dobry, W 3 tygodniu zażywania tabletek Vibin mini doszło do wymiotów, niestety nie posiadłam zapasowego opakowania i następnego dnia zaczęłam brać białe tabletki placebo. Zażyłam już 5 tabletek placebo a zamiast miesiączki występuje ciemno brązowy śluz. Muszę dodać, że w tygodniu poprzedzającym pominięcie tabletki odbyłam stosunek. Czy mogło dojść do zapłodnienia ? Czy powinnam zacząć nowe opakowanie czy zgłosić się do lekarza ? Dziękuje bardzo za odpowiedz
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Jak wykonać test ciążowy?

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Nie ma powodu do obaw, pominiecie jednej tabletki w 3 tygodniu nie powinno mieć znacznego wpływu na skuteczność antykoncepcji. Proszę rozpocząć kolejne opakowanie zgodnie z planem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy