Zapytaj lekarza

7 4 0 , 5 9 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaburzenia rytmu serca i dodatkowe skurcze nadkomorowe a objawy upojenia

Witam,mam stwierdzone zaburzenia rytmu serca i dodatkowe skurcze nadkomorowe i wstawki częstoskurczu ,ostatnio męczy mnie uczucie jakbym była pijana,czy skurcze dodatkowe mogą powodować takie objawy.Dodam że biorę polfenon.
KOBIETA, 37 LAT ponad rok temu

Kardiologia interwencyjna

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Zależy to od tego w jakiej ilości w ciągu dnia występują dodatkowe skurcze. Proponuję udać się do lekarza kardiologa, po badaniu będzie można zalecić odpowiednie dalsze postępowanie. Być może będzie konieczność wykonanie 24 - godzinnego badania monitorowanie EKG metodą Holtera.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy